Jsem žena. Je mi 23. Málem. Brzo.

A jsem žena. Neumim se krášlit, pitvořit a jinak snižovat.

Přestěhuju šapitó, vychovám psa, podmaním si děti, naučím kohokoliv cokolik netradičními cestami.

Nevyznám se v lidech.

Neumím česky.

Chci mluvit španělsky a francouzsky a hebrejsky.

 

Miluju němčinu a Berlín a Bayreuth, Norsko a Bergen, a Budapešť a Novi Sad a Debrecín a český Banát a Prahu a les a vodu.

Jsem naivní. Tolerantní. Důvěřuju. Žárlím jenom v skrytu duše.

Neustále jsem zklamávaná.

Třepí se mi konečky, lámou nehty a trpím na vaginální záněty.

Nesnaším holení nohou.

Nechci být sama. Neumím být pár.

Nepodvolím se znovu! Miluju nedosažitelné. Ztratila jsem nejlepšího brášku, upevnila přítele.

Nevěřím penisům a sexu.

Neumím žít bez penisu.

Bojím se sexu.

Štěstí s prstem v pochvě a jazykem na krku.

Bojím se, ale ženu se spálit. Znovu. Cíleně. Záměrně.

 

Láska má překonávat překážky a rozdíly. Lži! Obdiv.

Přátelství je iluze. Krásná a nesmrtelná iluze.

Přátelství je podvod.

Láska je risk a pokus a snažení se.

Sourozenectví je věčné a jedinečné. Nezaměnitelné.

 

Chtěla bych být inteligentní. A vzdělaná. Mít rozhled.

A nadhled!

Chtíč je mocný. Chtíč je metla. Tělesno zaslepuje a trhá kamenné mosty.

Důvěra je slepá. Mám špatně odlakované nehty. Mystifikace ubíjí a ubližuje. Ale smích prý léčí.

Potlačila jsem hadí mozek. Jsem na sebe pyšná! Nesnáším, když tělo zradí můj chlad.

 

Jsem žena. Jsem dítě. Jsem dcera. Jsem starší dcera. Jsem teta.

Jsem svědek. Jsem student. Jsem skaut. Jsem kormidelník. Jsem mladá. Jsem bezradná.

Jsem žena a zapomněla jsem co to znamená.

Jsem hloupá. Znovu nabízím srdce k jasného zatracení. 

Miluju bohéma Casanovu?

