„S tebou tu bydlí ženská?!“

„A kdyby?“ Co to je za reakci, a co ten pohled v očích. Výsměch? Neměl by mít aspoň tendenci se omluvit? Nebo se za sebe stydět? Co to kurva? Tužidlo? Peeling? Kondicionér? Odličovadlo? Tohle není omylem špatně koupenej sprcháč. Tohle není sestra, co tu přespává. To by mi to přece řekl a netvářil se jak debil s úsměvem v očích co vyčkává, až já něco udělám. Co mám asi udělat? Mohla bych nějak zanechat vzkaz, že mě tu měl. Že si sem vodí ženský, když ona není doma. Komu vůbec píše furt? Jí, že tu má mě? Volnej vztah? Jak na to nějaká ženská může kývnout? Cha! Právě jsem na něj vlastně taky kývla přece. Ale evidentně to neumim. Nebo aspoň ne takhle, Nejsem drsná jako Rory. Kdybych měla být první, ale být nějak x-tá milenka na běžícim pásu. A o co mu jako jde. Vždyť já jsem milenka nemilenka, k čemu bych mu byla. Jestli má tolik ženskejch, tak než ho někam strčí, tak by se mohl třeba nechat třikrát pohladit, jestli mu fakt tolik chybí něžnosti. Stále naivně věřim, že sexu předchází jisté něžnosti. Většinou. To si fakt myslí, že spokojeně napochoduju do postele, nechám se píchat a budu nadšená z toho, že má hromadu zrcadel kolem postele? Kristián to měl udělaný líp. Není kurva jako kurva – chce to styl. A tohle je vyloženě šmajchl kabinet, kde se dá jenom šukat a nic víc. Mazlení u zrcadel by mohlo být ale super erotický, ale on evidentně jede jenom jako šicí stroj. Jak si může myslet, že chci být tajná milenka, která se v šest ráno sbalí a zmizí. Jde v šest do práce on, nebo se v šest z práce vrací ta jeho? Potřebuje asi jenom uklidit prostor. No bez obav, panáčku, já ti ho uklidim hned, ať nemáš nějaký problémy. Zítra si sem dověď klidně někoho dalšího, a jak se k tomu postaví ona – její věc. Já ale neudělám jiný ženský, i kdyby o tom měla třeba vědět a bylo to domluvený a schválený a co já vim co, takovouhle prasárnu. Já nevrážim nože do zad. Mě jsou nože jenom vráženy, ale nač se mstít na jinejch. Stejně mi to může ublížit jenom tolik, kolik dovolim já. A za tohle jsem ráda, dobrá a zajímavá zkušenost. Příště do tý sprchy už ani nevlezu a hned mu dveřma vrazim ránu do těch jeho posměšných očí. Aspoň vim hned na čem jsem, kdyby mě vezl na kolej, a cukrblikoval přes zprávy a příště jsme zase jenom plavali nebo pili kávu nebo co já vim co – bolelo by to víc. Nejsem náhodou kurva, když jsem mu sem vlezla a proto mu nestojim za vysvětlení? Nejsem. Kurvě by to nevadilo a nechala by se pozvat aspoň na večeři. Já jsem prostě naivní holka, co chce chlapům věřit a vždycky si vybere špatnýho koně.

