Apríl, půlnoc. Teda, spíš už půl druhý v noci. Takže vlastně 2.4. Nemůžu spát. Jsem už tři týdny nemocná – mám za sebou týden neschopenky, tři dny dovolený a bezpočet prokašlaných dní v práci, kdy skutečně trpim. O Velikonocích jsem najela na „svůj denní rytmus“, vstávám v poledne, spát chodim ve tři. Takže co jsem si myslela, když jsem šla spát v deset? Abych zítra v práci byla čilá? Chacha… Ostříhala jsem si nehty na rukou, nalakovala nehty na nohou, zametla, umyla nádobí, zvažuju dát prát pračku.

Jestli ji dám teď (1:50 hod), tak dopere někdy kolem půl čtvrtý. Vstávám v sedm, to bych ho hned pověsila. Prádlo za tři a půl hodiny v pračce nezasmrádne, nebo jo? Rozečetla jsem nějakej brak, harlekýnka pro moderní třicítky – tak to je teda vodvaz originální! Rozvedená dvaatřicítka s dvouma dětma (to první měla v jednadvaceti a vdávala se kvůli bubnu, nezávislá to žena….) vypráví o strastech svých a svých přítelkyň. Hlavně svých – zásadně se nechce vdávat. Ale její přítel Henri už dostal nenápadných několi rad (radši víc než míň, chlapi jsou natvrdlí, co se náznaků týče) jaký snubní prstýnek přichází v úvahu a že svatba je možná pouze letní, takže žádat až na podzim by bylo hloupé a svým způsobem smutné, že? No, to si radši udělám čaj a zamyslim se znovu nad tim prádlem.

Je 2:45, to by tam bylo prádlo dvě a půl hodiny, to už není tolik, ne? Ale nevzbudila bych sousedy? Ona ta pračka přece jenom není neslyšná… Ok, Debora není čtení co mě uspí. Na vejšce vždycky zabralo vytáhnout skripta! Mám tu ty Brockettovy Dějiny divadla! Super, to zabere.

3:30 Tak to moc nezabralo, moje tělo ví, že to čtu ze soukromých pohnutek. Žádná zkouška v dohledu. Zkusim zhasnout a hledět to tmy. Třeba to zabere.

4:00 Moc to nezabralo. Ok, záchod a jdu spát, je to jenom věc vůle!

5:12 Super, chvíli jsem spala. Jdu dát prát, sousedi už třeba vstávaj a já mám akorát dvě hodiny do budíku.

8:50 Doprdele! Za deset minut se do práce nedostanu. Jak je možný, že jsem zaspala! Prádlo! Nestíhám. Otevřu aspoň dvířka a odpoledne to dám vyprat znovu. Shit! To je přesně to, co jsem nechtěla!

