Nebudu Vám lhát, našla jsem pravdu v chlastu.  

Nebudu Vám lhát, jsem sestra co ztratila bratra.

Nebudu vám lhát, jsem žena, co nerozumí ženství.

Nebudu vám lhát, mým hrdinou je víno.

Nebudu vám lhát, masku nesundávám ani doma.

Nebudu vám lhát, když sundám masku – piju.

Nebudu vám lhát, víno solím slzami.

Nebudu vám lhát, jsem sestra co neohlídala sestru.

Nebudu vám lhát, jsem dcera co vychoval ji otec.

Nebudu vám lhát, jsem tramp, co chce skončit v ohni.

Nebudu vám lhát, jsem dcera s matkou přes telefon.

Nebudu vám lhát, má kolena jsou sešitá.

Nebudu vám lhát, strach z bolesti mě svázal.

Nebudu vám lhát, utíkám se k divadlu a jiným světům.

Nebudu vám lhát, jsem kamarádka podváděná.

Nebudu vám lhát, jsem svědkyně, co chce se zpít.

Nebudu vám lhát, na dně poháru nenacházím odpověď.

Nebudu vám lhát, víru v Boha nenacházím. Ač chci.

Nebudu vám lhát, má tvrdost mě zatvrzuje, ničí.

Nebudu vám lhát, radši pozvedněme číši…

