Zná to každá ženská – skříň praská ve švech, na balkoně visí dvě várky prádla, koš na prádlo taky plnej – a vy stojíte v kalhotkách před skříní a užuž voláte šéfovi a hážete se marod, protože fakt nemáte co na sebe! Ale vůbec nic!

                Možná půjdu dneska na víno s kamarádem, takže to chce něco, v čem mi to hodně sluší. Něco trochu vyzývavýho a sexy, ale ať to nevypadá, že jsem se snažila o tenhle efekt. Venku je sice hezky, ale pod mrakem, takže boty co nepromoknout. To přichází v úvahu ty červený kožený nebo potom libovolný klínovky – odizolovat vodu vejškou. Ale ten kamarád není o moc větší než já. Jestli mu chci dát pocit, že je chlapák jak Brno, tak nemůžu být o půl hlavy větší než on… Klimatizace v práci ale zakazuje cokoli na ramínka, páč bych zas omrzala. A mám chuť na sukni. Tak, to nemůže být těžký něco najít.

                Fialová sukně, bíla halenka, rozpuštěný vlasy. Hezký. Modrý nebo žlutý boty? Blbost, budu jak papoušek. Nechám sukni a dám žluto-oranžový tílko (šátek přes ramena vyřeší klimatizaci), ať si to hodí k těm žlutejm botám? Materiály nesedí dohromady. Ale ta bílá halenka je hezká, zpátky do ní. A k tomu černý tříčtvrťáky a nudně černý lodičky? Sakra ta halenka má nějakej flek na prsu… Kdy jsem ji na posled prala? Jak moc to je vidět? Zakryju to vlasama? No nic, halenka padá. A co kdybych zkusila ty hnědý šaty (bílá podprsenka letí, oblíkám černou), hnědý bolerko a ty květovaný boty. To je hezký! A drdol, nebo cop? Cop. Moc hezký. Vítěz. Jdu si vyčistit zuby, vezmu kabelku a frčim. Ale ne, ty šaty jsou hodně letní a dneska není úplně letní den. Co budu nosit, až bude fakt léto? Takže znovu. Opět změnit černou podprdu za bílou, žlutý tílko, červený kalhoty, červený boty? Nemám červenou kabelku, sakra, proč jsem ji vyhazovala! Jestli neodejdu do pěti minut, přijdu pozdě do práce…. A co úplně nudně ty tmavý džíny, tu proužkovanou halenku s výstřihem (kterej chlap neocení výstřih?), černý sáčko, stříbrný šperky, černou kabelku? Styl á la paní podnikatelka… A co boty!? No, uvidim, nestíhám, běžim. Hele – krémový baleríny. Ty jsou přesný! Vždyť ty mám moc ráda, jak to že jsem na ně zapomněla? Řasenka, hladkej culík, mrk do zrcadla – výborný. Takhle jsem vypadat teda vůbec nechtěla, ale nemám čas a tohle je celkově sladěný. Otočim se na postel, kde se válí asi třicet kusů oblečení, jednu halenku srovnám – ta je mačkavá – zbytek uklidim večer. Jenom 5 minut zpožděnej odchod. Krása – dneska na čas 😉

                Není ženskej problém jenom v tom, že toho máme moc na sebe? Průměrnej chlap má dvoje kalhoty (z toho jedny do obleku), jedny boty, bílou košili, černou košili a možná kostkovanou košili – i kdyby zkusil všechny kombinace, má hotovo za tři minuty…

