Přijela jsem za Tebou. Byla jsem s Tebou jen s Tebou. 12 hodin. Našich 12 hodin. Povídali jsme si jako vždy. Sami v pokoji. Bylo tam zpočátku světlo. Dodržoval jsi vzdálenost. Dal jsi mi prostor. Já ho po Tobě ale nechtěla. Chtěla jsem Tebe. Chtěla jsem Tě cítit. Být s Tebou a jen s Tebou. Jsme stejní, ale odlišní. Tys mě chtěl. Svlékl si mě, i když si mě musel přemlouvat. Naklonil ses a políbil mě. Máš přítelkyni, se kterou nechodíš. Pamatuješ si její jméno. Řekl si mi ho. Zůstane Ti v životě. Její jméno si pamatuji. Nemiluješ ji. Nejsi zamilovaný. Miluješ mě. Já mám strach. Líbáš mě, mé tělo. Jsem tu. To je ta chvíle. Naše chvíle. Teď se rozhodne, jsme na křižovatce. Jak to bude dál? Nechci myslet. Jsem tady. Jsem s Tebou. Mám strach. Je mi s Tebou dobře. Už dlouho mi nebylo tak dobře. Znám Tě. Vím o Tobě vše. Mám Tě ráda. Máme společnou cestu? Milujeme se? Líbáš mě. Hladíš mě. Já hladím Tebe. Jdeme na to? Nemůžu. Jsem unavená. Tohle jsem nečekala. Tíha, která ze mě spadla. Ležíš na mě a díváš se. Jsem nahá, Ty si nahý. Nemusíme nic hrát. Nemusíme se přetvařovat. Smějeme se. Nespíme. Jsme spolu. Prdíme pod dekou. Nezavíráme na záchod. Ráno je moc blízko. Usnula jsem. Jsem vzhůru. Jsi tu? Díváš se na mě. Můžu spát. Jsi tu. Chci, aby to trvalo napořád. Znáš mě a je to snazší cesta, která není pro nás. Nemůžeme být spolu. Polib mě, svlékni mě, pomiluj mě, nic neslibuj, ráno je až moc blízko. Odcházím, pojď se mnou. Pusa sbohem. Přišla mi od Tebe zpráva. Svou šanci jsme měli. Jdu dál. Příště nebude. Už budeme jen předstírat.

