Jak se mám? No tak nějak přeživám. Mám krizi po ránu občas nevím, jestli chci vstát z postele. Nakonec vstanu, protože se to po mě chce. Ale kdybych nemusela, tak se zavřu doma, vypnu mobil a internet a jsem sama. Něco mi v životě chybí. Nejsnazší odpověď by byla chlap, ale co s chlapem, kolik se mu musí obětovat? Nechce se mi nic dělat chce se mi spát. Občas si přeju, aby se něco stalo, aby nastal nějaký zlom, aby byl někdo, kdo by mi ulehčil nesnesitelnou lehkost bytí. Pravda je, že si za tenhle život můžu sama. Děsí mě, že jednou zemřu, že ztratím sama sebe. Což se pomalu a nenásilně děje, vždyť kolik lidí žije svůj sen? I Steve Jobs dožil. Něco mi chybí. Já si chybím, po mě se mi stýská, tak kde jsem, proč nežiju? Jen přežívám, kde jsem udělala chybu? Kolikrát budu muset v životě udělat něco, co budu muset? Co se se mnou stane, až budu chodit od do do práce? Budu mít pak klid nebo budu jenom stroj? Musím z toho ven. Nechce se mi vstávat, nechce se mi spát. Co mám dělat? Kam se řítím? Jsem mladá a život mám za sebou? Teda před sebou. Kam jsem se poděla? Je čas se usmát a vstát z postele.

 

Mám se dobře, pořád stejně, znáš to.

