Nesleduji zprávy od doby, kdy mohl Dobeš odstoupit za svých podmínek a po zvolení Zemana to pro mě byla konečná. Když jsem doma u rodičů, protože tam, kde bydlím nemám televizi, jsem dokonce i své rodiče, kteří veří ve svou penzi, přemluvila na koukání Simpsnů na coolu místo zpráv. Je mi smutno, když se procházím po našem málém městě, které bylo kdysi obydlené a opravené. Jde vidět, jak nikdo nemá peníze. Při tom logika je jasná. Pustit do oběhu hodně financí, aby se mohly vrátit a ne zvedat daně. Když se rozhodne, že se udělají opatření ve stylu půl princezny a krlovství k tomu, lidé začnou šetřit, zaměstnavatelé propouštět a všichni se bojíme, abychom nebyli bezdomovci. Kdybych mohla sama za sebe rozhodnout, co u nás ve státě změnit, vykašlala bych se na morální zásady, alespoň z části a zlegalizovala bych marihuanu a prostituci. Tyto dvě záležitosti jsou k dostání jako chleba až na to, že státu z toho nejde ani koruna. Podporovala bych lázeňství, protože to nebude dlouho trvat a všechny lázně krachnou, vzhledem k tomu, že se už ani Němcům nevyplatí sem jezdit. Musejí si hodně doplácet a o Češích ani nemluvím. Přeci, když si spočítáme utrátu cizinců na našem území je to opravdu nemalá položka. Taky bych více investovala do domů na půli cesty ani děti z dětských domovů by neměli ztratit zázemí v osmnácti. Pak neví kudy kam a živíme je z našich daní.

Ale co já vím, třeba by se ze mě stala svině u koryta, která by zblbla mocí a penězi a tunelovala bych a tunelova a tunelovala a tunelova…

