Jsem poměrně chytrý člověk. Poučila jsem se (někdy) z chyb, které dělali ostatní a z toho jsem si utvořila pravidla, která se snažím neporušovat, ale každé jsem stejně aspoň jednou porušila.

Lepší litovat toho, co jsem udělala, než toho co jsem neudělala. – „Mám mu napsat?“

Při hledání toho, po čem toužíme a co chceme, nesmíme ztratit sami sebe. – „Ano, miláčku nebudu mluvit, když si to nepřeješ.“

Nechodit, nespat, nelíbat se se zadaným klukem, mužem či ?ženou?. –     „My girlfriend likes bike.“

–     „Who?“

Dávat každému jen jednu šanci, druhá se nevyplácí. – Ach ta rodina.

Na každého nahlížet jako na čistý list papíru, nevyčítat mu/ji minulost a rozhodně ne minulost s někým jiným. – I sukničkáři si musí zkusit vztah.

Nežít minulostí, budoucností ale přítomností. – „Nevím, co chci a jsem ztracená bez plánů.“

Pokud máš problém, či Ti něco vadí, změň to a pokud to nedokážeš, smiř se s tím. – Nikdo neříká, jak dlouho má proces smiřování trvat.

Pokud Tě někdo rozpláče, udělá to zase a s menšími výčitkami. – „On to tak nemyslel, určitě.“

