Krátce po sobě jsem shlédla oba dva díly. Upřímně se mi do toho opravdu nechtělo. Seriál špatný nebyl, ale nijak zvlášť mě neoslovil a pana Spocka jsem nikdy moc nechápala. Možná to bylo způsobeno mým nízkým věkem (tenkrát).

Nicméně novou sérii pokládám za velmi vydařenou. Efekty jsou skvělé, logické základy (umělá gravitace, podpora života, moderní vymoženosti, cestování v čase a relativní vesmír…) jsou vysvětleny na tolik, abych byla spokojená a nemohla najít v podstatě žádný velký zádrhel. Což se cení, jsem hnidopich. Herecké obsazení je famózní. Kapitána Kirka si zamilujete už od dítěte a panu Spockovi budete fandit, protože to je prostě jeden z Vašich otravných kamarádů bez kterého neumíte žít. Těším se až vyjde třetí díl, před tím shlédnu i dva předchozí.

Super oddechovka ze které nemusí mít nikdo strach, i když mě fanoušci zabijí, je to složitější a lepší verze Hvězdné pěchoty.

