Mám jednu kamarádku, která je neuvěřitelně pozitivní a když já nejsem, tak se do mě pustí. Je starší a řekněme, má mnohem víc za sebou než já a je skvělý rádce. Je to vlastně neuvěřitelně jednoduché. Myslete na špatné věci a špatné věci se Vám stanou. Ne, nevymýšlím si to.

Druhá věc jsou komplexy. Přesně jak muži nesnášejí ženy, které říkají jsem tlustá, tak ženy nesnášejí muže s větou „mě nic nejde“ nebo hůř „nejsem děvkař, nejsem zlý bla bla bla“ více naleznete zde.

Co jsem tíhmle chtěla říct. Poznala jsem poměrně dost lidí a doufám, že jich ještě hodně poznám. Měla jsem za kamarádky holky, které pro mě byly toxické, holky a kluky, kteří mi v životě zůstanou a pár lidí se kterými jsem se nerozešla v dobrém a které už nikdy nechci vidět. Ale všechno byla zajímavá zkušenost a je nutné jít dál. Jak mi řekla kdysi má drahá blízká přítelkyně: Každý Ti v životě zůstane tak dlouho, dokud Tě bude schopen obohatit.

Když mě navštíví má pozitivní kamarádka, vidím, jak velký pokrok jsem opět udělala. A jako bonus i ona to vidí. Nevidíme se moc často, ale vždy si máme co říci.

Pro mě je důležité jít kupředu, nesnesla bych být po roce tam, kde jsem teď.

