Velmi často mě trápí, když vidím, že někdo mrhá svým životem.

Jak nadpis napovídá, všechno má svůj důvod a proto jsem vděčná za spoustu lidí a věcí i událostí v mém životě. Vždy jsem vděčná za to, co má pro mě víc pozitiv než negativ. Asi nejvíc to vystihuje proslov Steva Jobse a pokud jste ho ještě neslyšeli, urychleně pustit!

Jsem vděčná, když vidím lidi, které mám ráda, jak jsou šťastní. Jsem vděčná, že se mi plní sny. Sen typu, bude ze mě milionář nikam nevede samozřejmě. Musela jsem se naučit snít o cestě a ona si Vás potom sama najde. Je důležité vědět, co chcete a umět mluvit sama se sebou. Nebát se neúspěchu a prostě to zkusit, protože když to nezkusíte…

Nespokojit se s málem, proč bychom neměli chtít víc? Protože nám to rodiče nebo kdokoliv jiný zakazuje? Mám pro Vás novinku. Nikdo jiný za Vás žít nebude. Pokud Vás někdo nemá rád takový jací jste a neumí s vámi zacházet ve špatných chvílích, tak si Vás jistě nezaslouží ani v těch dobrých. (Ano, jsem si vědoma klišé) Proč se podceňovat? Proč si neříct ráno do zrcadla, jsme krásná, mladá a úspěšná, jsem na sebe hrdá a budu žít, tak jak chci já?

Poslední dobou jsem měla až moc času na přemýšlení a tak jsem si projela pár klasických scénářů, od setkání s ex až po můj exitus. Jde o to, že nemám nic nevyřízeného. Lidi, které mám ráda a miluji, o tom ví. Mám práci, která mě baví a kdybych měla poslední dva měsíce života, chtěla bych v ní zůstat do konce (menší dovolená na Sicílii by mi nevadila). Jsem spokojený a šťastný člověk, kterému se plní sny. Umím si je užít, sednout si a vychutnat si tu chvíli. Přála bych to každému, protože by se na světě hned žilo lépe.

Doufám, že si po ránu, řeknete do zrcadla, na co jste pyšní a jestli ne, že si alespoň pustíte Steva.

 

