Firemní jabber, Ben.

„Good morning, sunshine! Včera jsem přehlédl banální chybu, to se ale může stát každýmu, a dnes mne napadl debil s nožem.“

„???“ Dvě nesouvisející informace. O „banální“ chybě už ale vim, chyba byla spíš sakra zásadní než banální… Taková ta chyba, která spustí řetězec poloilegálních kroků ve snaze zachránit situaci. Taková ta chyba, za kterou se vyhazujou i cenění pracovníci na hodinu. A člověk v prodloužený zkušebce si tímto podepsal jasnej ortel smrti. Už se těšim, až mi 30.9. bude vysvětlovat, že právě tahle trapná banální chyba (a další třicet takových podobných banalit) byla podlou záminkou nenechat si ho jako stálého zaměstnance… Banální chybu přecházím, protože jsem mu už tolikrát naznačovala tak doslovně, že ta židle pod ním není nahnutá, ale úplně roztříštěná, že mi to za ty hádky už nestojí…

„Debil byl nejspíše příbuznej od někoho z turnajů, protože to vypadalo, že šel specificky po mně. Ale sere mě ten rukáv košile…”

“Jakej rukáv? A proč by tě měli příbuzní z turnajů napadat nožema?”

„Blbě jsem vykryl jedno bodnutí a prořízl mi košili až do ruky, musel jsem si to dezinfikovat. Ale poté jsem ho odzbrojil, zbil ho a nůž zničil…. Vzhledem k tomu, že ten dopadl o dost hůře, tak jsem neměl moc náladu upozorňovat policii a šel jsem v klidu do práce.”

“A proč, že by tě napadali ti příbuzní?” Bože, to je kretén! Bude mi vysvětloval, že někoho zmlátil na kulatou krychli a v disciplinovaně  odešel do práce… Kdo si co dokazuje vyprávěním jakej je šermíř a bojovník a samuraj?

“Protože na turnajích se někdy objeví blbec agresivní a já jsem eso a mistr numero uno, tak je potom musim zpacifikovat, aby byl klid.” Jo ahááá, takže se s někym porval a dotyčnej mu to šel vrátit… Ale fakt, ten kluk má smůlu – teplá voda neteče pořád jenom jemu, prší jenom na něj a boty na jeho megapacku nemůže sehnat taky jenom on… A ještě je to pan spravedlivej, co na turnajích zastupuje božskou vůli…

Později kolem něj procházím pro kávu a vidím na rukávu roztrženou košili, podivím se, nekomentuju, jdu dál.

“Koukal jsem, jak jsi valila voči, jsi mi nevěřila, že mě ten debil pořezal? Dezinfikovat jsem to musel!”

Jo aháá, on si roztrhl košili, nemá jinou, tak potřebuje nějakou super historku proč do práce musí jít v děravý košili, protože story “nemám peníze” je už dost ohraná…

