Takže, děcka, od čeho je na záchodcích ta divná štětka v rohu jsme si už vyprávěly. Ne, že by to vyprávění přineslo nějaký zásadní ovoce, ale tak – já si můžu alibisticky poplácat po zádech, že jsem se postarala o osvětu.

                Pálí mě ale ještě jedno záchodkové téma. Ve firmě máme klasické záchodky typu – dveře, chodbička s umyvadlem a pak další dveře na jednotlivé záchodky. A téměř s železnou pravidelností jsou ty první dveře na chodbu otevřené. Jasně – u sebe doma dveře nezavírám vlastně nikdy, ale já bydlim sama a je to doma a ne v práci, že? Ještě skoro pochopim, že když nikdo žádný záchod nepoužívá, tak se nechá z nějakýho důvodu větrat… Ale nechat dveře otevřený zatímco se z vnitřku line specifický zápach, nebo se dokonce ozývají zvuky střílení do mísy? Lidi! Já jdu kolem s kávou a koláčkem v ruce a tohle mi úplně vezme náladu a chuť!!!

                Takže – klika se používá jednoduchým pohybem nahoru a dolu a je tam právě proto, aby dveře zůstaly zavřené.

