Utopie jménem rovnoprávnost a emancipace. Myslím, že nastal čas, aby jsme si my ženy uvědomily, že bohužel nemůžeme mít všechno. Ráda bych měla práci po mateřské (když by mě přepadl nějaký hormon ze zálohy, který by křičel DÍTĚ) a stejně vysoký plat jako muži. To ano.

Ale, prostě jsme jiní a máme to v genech. Nedávno jsem se bavila s jedním klukem/chlapem, věk, kdy nic nedokázal, ale kluk už to není. A ptal se mě, jestli chci děti svatbu atd. (možná opačné pořadí).

A moje odpověď je vždy stejná: Ne. Čím jsem starší, tím míň chci děti. Čím víc jsem v kontaktu s děckama, tím míň je chci. Je mi s nimi dobře, ale vlastní? Ne. Kdysi dávno, byl jeden chlap, myslela jsem si, že si ho vezmu a budeme mít tři děti. Tři kluky. Budu nadávat za hordy prádla a roztrhaný kaťata a budu doma deset let, abych to všechno obstarala. Byla bych ta máma bez pochopení pro přepadávání přes přední řídítka kola do sněhu a pod. Ale pak jsem prostě dospěla a zjistila, že bych se zbláznila. Nejsem typ co snese vykojenej mozek.

Takže pokud se ve mě něco zblázní, chci dítě do třicítky, pak už je podle mě pozdě. Když bych se zamilovala, nastěhovala bych se k němu po třech měsících bez obtíží, protože není na co čekat. Nějaká zkušební lhůta je k ničemu. Stejně se rozejdete až spolu budete bydlet, protože teprve na tom to poznáte, tak proč ztrácet čas zkušební lhůtou? Možná bych svolila ke koupi prstýnku, ale svatbě? Jedině když bych otěhotnila a to do třiceti.

nedávno se mě ptala kolegyně, proč jsem si nezačala s jedním naším kolegou, který mě zval na rande a po roce jsem souhlasila a dobře se bavila. jednoduše, chce se usadit a mít děti. I když by nám byo dobře, za tři roky nejpozději by byl konec, protože by chtěl jít jiným směrem než já. Tak proč ho zdržovat.

Jako odpovědi se mi dostane vševědoucí pohled a odpověď tebe to přejde nebo taky jsem taková byla nebo já tě přemluvím a pod. Občas o sobě pochybuji, někdy se mi stane, že nevím, co chci, ale tohle vím přesně už tyři roky.

Je zajímavé, jak si muži zvykají na to, že ženy chodí na vysoké a někteří to i vyžadují. Jsou potěšeni, když žena vymění olej nebo doleje vodu do ostřikovačů, když ví k čemu je Firewall, někdy zaplatí útratu apod. Ale nejsou schopni pochopit, proč ženský houfně přestávají brát antikoncepci, protože je to pro ně pohodlnější. Také mají problém s tím, že ženy přestávají mít jako priority děti.

Ženy, my prostě nemůžeme mít všechno. kariéru a rodinu a chlapa který bude skvělý a bez chyby, ale i tak můžeme být šťastné s chlapem, který utírá houbičkou podlahu pod dřezem nebo ignorantem, který nepůjde na Jamese Bonda, protože tam hraje Daniel Craig. Jsou důležitější věci, které by nás měly trápit. Jsem ve věku, kdy už nejsem navztekaná na svět, že jsem ženská, protože je strašně fajn být ženská a chovat se jako ženská a občas si nechat vyměnit vodu v ostřikovačích a vychválit chlapa až do nebe jak je šikovnej, protože mu to prostě zlepší den.

 

