Je krásné v kolika obměnách existuje tato věta. Moje vrstevnice si ji asi nejvíce  pamatují z Hříšného tance. Nutno podotknout, že je v každém áčkovém, béčkovém, céčkovém i zetkovém filmu. Objevuje se i jako slogan u několika značek a v neposlední řadě ji do nás hustí všichni jen ne naši rodiče, kteří to s námi myslí dobře a od určitého věku, nechtějí abychom snili.

Pravda je, že jsme svou existencí již něco změnili. Svět, přátelé, sami sebe.

Mám narozeniny ke konci roku. Což bylo pro mě období depresí. Konec roku a zpětné hodnocení mého progresu danného přímou úměrou k mému věku bylo depresivní už jen z důvody mé OCD. Nikdy jsem nebyla spokojena, vlastně až letos jsem neměla svoji největší depku roku. Chcete znát recept? Představte si, že byste se nenarodili. Kolika lidem byste chyběli a kolik lidí by se neseznámilo nebo kolem sebe bez povšimnutí jen prošlo? Jak z amerického filmu, že? Všechno má svůj důvod a i naše existence a je na čase si to uvědomit. Nebojte se splnit si sny a když se Vám vyplní nebojte se, že se to pokazí. Žijeme přítomností a není potřeba aby o Vás ten druhý věděl všechno, aby Vás poznal, je zapotřebí komunikovat a být tu pro toho druhého. Kamarád/ka, Partner/ka nebo rodiče. Buďme tu pro ně, protože bez nás by jim nebylo líp.

Za ta léta mých depresí, jsem si chtě nechtě musela přiznat, že mohu být kým chci. Chápavá, bezcitná, náladová, dobrým či špatným člověkem, trapná, stydlivá, nevědoucí, (ne)milující, pomstychtivá i bezmocná.

A zde je můj progres. Seznámila jsem několik lidí, kterým je spolu dobře, rozesmála jsem pár lidí, byla tu pro ty, kteří mi svěřili svou bolest a při tom je stačí jen poslouchat. Už vím, co dělat s chlapem, když se svlékne do boxerek a vím, co dělat se svým tělem, mám cíl, ke kterému směřuji po oklikách a mám vlastně vysněného chlapa se kterým se mi plní sny. Musím děkovat jim i sobě, že mi dovulují růst a být lepším člověkem, protože vývoj je to, co nás posunuje vpřed a vývoj je možný pouze tehdy, když žijeme přítomností a opakujeme své chyby, protože jediná druhá šance kterou máme je udělat stejnou chybu znovu.

Změnila jsem svět a okolí mi to umožnilo a já děkuji všem které znám za to, že jsou. Asi jim budu postupně kupovat Merci.

