Ztráta výrazně více než hodiny čistýho času. Mám rozečtenou fantastickou knížku, kdybych se věnovala tý – jóóó, to bych jí měla už skoro dočtenou a to by bylo bájo, to by byla dobře strávená hodina. Takhle se všichni dusíme ve vlastní šťavě pod špatně nastavenou klimatizací a posloucháme cancy, že by jeden chcíp…
          Abych to shrnula: máme podstav, nalákejte sem své známé! Když po vás bude klient chtít papír, printscreen nebo nedej bože abyste přemýšleli – ať si za tyhle požadavky zaplatí, nebuďte na něj hodní, nerozmazlujte ho, jde nám o peníze až na prvním místě přece! Další věc, díky božským a svatým SLA je nezbytně nutné, abyste na všechny klientovo dotazy, připomínky a požadavky odpovídali ideálně dřív, než vám nějaký požadavek stihne vůbec poslat; všechny požadavky musí být na straně klienta, nikdy ne na naší. Je to nejdůležitější a nezbytně nutné dodržovat! Neplýtvejte zbytečně vaším časem a předně se věnujte tomu, vracet klientovi požadavky (radši vyřízené) v rekordním čase!
          Tak se po efektivně strávených téměř 90 minutách vrátím k počítači a zjistím, že na mě čekají přesně celých 90 minut přesně 3 požadavky – SLA se asi pauzujou, když se vedení vykecává na meetingu…

Reklamy