Nova v hlavním zpravodajském čase dává recepty za pár korun – nic proti nápadu, nic proti levnejm receptům, nic proti Hruškovi a určitě klobouk dolů Nově za nápad jak si přitáhnout diváky k zprávám v hlavním zpravodajskym čase. Ale jako pardon!!! Recepty do zpráv? Co to má být? To už je snad i level za kategorií „úpadek žurnalistiky“, nesouhlasíte?

                Nicméně – minulý týden dávali recept na pudinkový šneky. Moji většinou nemainstreamový kamarádi na FB komentovali recept, kterej je jednoduchej, dobrej a vůbec fantastickej, v superlativech, že jsem o něj projevila zájem i já. Až potom jsem pochopila, že i já jsem podlehla božskému Hruškovi. Recept mě nadchl, tak jsem o něm chtěla informovat mamku, ta už ale samozřejmě věděla, je věrná fanynka, co na zprávy začala koukat vášnivě a s tužkou a kuchařkou v ruce.

                Jak vypadal můj víkend? Přivezla jsem zbytek svých pudinkových šneků na ochutnání své rodině. Mamka nás pohostila svými pudinkovými šneky, které dochutila přednáškou na téma „zkoušela jsem od něj i loupáky a domácí sýr a todle a tamto a ten Hruška je fakt dobrej“. Na návštěvě u Uragánovo babičky jsme se kávě dostaly další verzi pudingových šneků a opět s komentářem „minimálně jenom ty loupáky, co jsem od něj už dělala, z Hrušky dělají mýho oblíbenýho novináře“.

                Je na čase si to přiznat – definitivně jsem podlehla davové vlně a moje snaha tvářit se neovlivnitelně je po tomhle víkendu už trapná. A pak je ještě jedna věc jasná – celá republika měla nejpozději k nedělní kávě pudinkové šneky…

