Váha: 73,6 kg

                Míry: 101 – 82 – 104 cm

                Ještě mě trochu bolí břicho z PowerPlate, ale nelekám se a jdu na to. Souboj mezi „30 days Shred“ a „Yoga Meltdown“ vyhrává Shred, Yogu si nechám na další 30 dní – jógu já rád, jógu já si dám za odměnu =o) S Uragánem pod postelí nacházíme vedle hromady prachu i kýžené činky – na každou ruku nakonec 2,5 kg (míň to nešlo, menší kotouče nemáme, protože činky jsou pánské = velké, těžké, neforemné a špatně manipulovatelné). Před spuštěním akce se po vzoru sestříhaných videí, kterých je YouTube plný, nechám i já vyfotit, potom se zvážím a změřím a doufám, že po 10, 20 a finálních 30 dnech budu vypadat ne tak, jak vypadám dnes, ale tak, že mám postavičku hamham!

                Není už co kam odkládat a nač čekat – natahuju jógamatku, oblíkám kraťásky, vážu vlasy do uzlu, pouštím video a jdu na to!

                Uragán je během prvních 5 minut vykázán z místnosti, protože jeho posměšné komentáře by demotivovaly i namakanější jedince než jsem já. Když se po asi 10 minutách vrátí a komentuje postavičky předcvičujících, nemám už sílu, abych jakkoli reagovala.

                Systém 3-2-1 (3 minuty posilování – 2 minuty kardio – 1 minuta břišní svalstvo) je možná supertruper, ale já jeho kouzlo zatím neobjevila. Sotva si lehnu, že se jde na břicho, už mě tahá na nohy, než mám pocit, že jsme něco začaly pořádně dělat, už skáčeme panáky. Pasáž hopsavého kardia je má nejméně oblíbená – to vím už teď. Za to na jedinou minutku na břicho se těšim – cvičí se vleže, takže to chápu jako odpočinek. Celou dobu bojuju s těžkýma činkama, protože poskakovat 2 minuty bez přestávky a mávat u toho pěti kilama v natažených pažích je ještě větší maso, než to zní. Začátek je údesněj, ale kolem 15 nebo 20 minuty se to mění, tělo najelo na pohotovostní systém „jenom otrlý přežije“ a cvičení mě začíná bavit (Uragán začíná vypadat ale vyděšeně – později po pohledu do zrcadla chápu proč – rudá hlava vypadá, že plánuje explodovat). Přibližně přesně v ten moment, kdy se těšim, že si šáhnu na dno, vyhecuju se a udělám dalších 10 kliků – strečink a konec.

                Vzhledem k situaci zvažuju nasadit 30 minut jógy jako odměnu hned teď, ale pak se rozhodnu pro relax v horké vaně s knížkou a přírodní šumivou koulí – co já vim, jak mi v nejbližších dnech začne stávkovat tělo? Radši postupně, kdyby 30 Days Shred mělo být fakt brnkačka – vždycky můžu Yoga Level 1 nasadit na začátek Shred Level 2 😉

