Kamarádka z Anglie se chlubila na FB, že začala cvičit, a že se třetí den od začátku už nemůže hnout – jaro je tady, za chvíli půjdeme do plavek všichni, přijímám „výzvu“ a k Aničce se přidávám!!! Základem je, všechno si dobře rozmyslet a naplánovat. Dva týdny se odvážně koukám na jógamatku, co doma chytá v rohu prach už bez povšimnutí půl roku. Začnu si psát, co jsem který den snědla (zjišťuji, že jsem fakt rozežraná) a začnu to MÍRNĚ omezovat. Přemlouvám Uragána, aby cvičil se mnou, ale ten si radši pořídí další angínu, než aby mě podpořil. Zaplatim si pět lekcí na PowerPlate, abych se „rozcvičila“ a počkám na poslední dva týdny platnosti poukazu… Zajdu si na první PowerPlate, machruju se, že mi nic není, nic mě nebolí a že jsem přirozený svalovec a sportovec i přesto, že v kuse ležim na gauči a liju do sebe hektolitry bílýho vína. Třetí den „po“ trpím a na machrování nezbývá čas, ležící břišní svaly si odmítají sednout, leda jim někdo dost silně pomůže rukama. Den čtyři po se ukazuje býti ideálním „dnem 1“ pro Jillian! Tak mi držte palce =o)
          Kdyby měl někdo zvrhlou chuť 30 dní každý den cvičit 30 minut se mnou, tak jeho dojmy ocením v komentářích =o)
          Jenom pro představu: Program obsahuje „3 levely“, z nichž se každá cvičí deset dní. To znamená, že se level 1 cvičí prvních 10 dní, level 2 dalších 10 dní a level 3 zase 10 dní. O dojmech ze cvičení i Jillien se dá velice hezky počíst u téhle „cvičenky“: http://mojetelo.blogspot.fr/2012/09/den-151-152-jillian-michaels-30-day.html

