Váha: 73,3 kg

                Míry: 102 – 82 – 102 cm

                V rukou mám regulérní křeče celej den. Chodím s pokrčenejma rukama, píšu s pokrčenejma rukama, řídim nalepená na volant… Jako nejpříjemnější poloha pro ruce se zdá býti rozpřažená jako Ježíš z Ria – bohužel člověk takhle moc nenapracuje a ani nenachodí. Na radu sportovní kolegyně Magdy zapuzuju ty pitomý mega činky a nesu si domů dvě 1,5 litrový lahve s vodou – každá ruka bude mít o kilo míň, držet se to taky nemůže o moc hůř… Kdyby to nepomohlo – půllitrový lahvičky s vodou jsou do budoucna moje jasná volba =D

Poznámka pro příště – nezačínat s hecovacíma výkonama, nýbrž začínat pozvolna a eventuálně váhu přidávat!!!

Doma používám Uragánovo teplé ruce jako obklady na trpící bicáky. Zvednout se z gauče a začít cvičit je celkem extrémní boj sama se sebou. Vidina vybarveného políčka mě zvedne a já značně neochotně začnu mávat rukama kolem hlavy…

Cvičení mi přijde lehčí a kratší než minulé dny, lahve s vodou jsou výrazně lehčí, nicméně mi u určitých pohybů vykluzují z rukou… Během prvních 15 minut zvládám s Uragánem (sice zadýchaně, ale v pohodě) plánovat následující víkend, v druhých 15 minutách sice mlčím, ale dech statečně držím. Po půlhodinovém zápřahu moje hlava vypadá už výrazně méně, než pátrací balón – že by se kondička startovala takhle rychle? Tomu nechci moc věřit…

Večer se v posteli melu snad celou hodinu, protože neexistuje poloha, ve které by mě ruce nebolely…

