Váha: 73,4 kg

                Míry: 102 – 82 – 102 cm

                Ruce bolí pořád, ale oproti včerejšku výrazně míň. Na levém předloktí mi vyrazila modřina (z  čeho probůh?!?!). V určitých polohách na bolest úspěšně zapomínám – ta se ale připomene vždycky znovu, když rukama potom neprozřetelně máchnu.

                Dneska mě pro změnu bolí ruce natažené, chodit s mírně pokrčenýma rukama není ale zase tak šokující a neotřelé, takže opravdu fajn změna proti včerejšku =o)

                Z práce odcházím dřív, ve vlaku dodělávám projekt do školy, doma ho kontroluji a odesílám. Večeřím. Píši esej do školy. Jsem unavená, hecuji se a v 10 večer zapínám Jilien. Celých 30 minut prozívám. Prakticky mi nic nevadí, nic mě nebolí… Lahve s vodou se špatně drží, ale jejich váha je ideální. Závěrečný strečink odfláknu, svaly uvolním horkou sprchou a – stále zívající – jdu spát.

