I sebevětší odhodlání vyjet na kolo překazí déšť. Aspoň tomu věřim – cvok co jezdí na kole i za deště riskuje život svůj i život okolních účastníků provozu, a cvok já nikdy nebyla. Aspoň ne cvok do sportu… Na gauči s večeří u Simpsonů je každému hej, tak se divim kde jsem vzala sílu roztáhnout jógamatku, pustit si Jillian Michaels: Yoga Meltdown Level 1 a fakt podle ní začít trápit tělo. O co víc je šokující, že jsem se opravdu těšila na to, že se trochu hejbnu. Možná s tim souvisí to, že jsme z práce přijela nasraná a rozpálená do běla a nějak jsem mysl uklidnit potřebovala. Na vztek zabírá alkohol nebo fyzická únava. Myslim, že jsem zvolila lepší variantu „léčby“ – zvlášť když dneska budu stejný symptom léčit v divadle nad vínem…

                Začínám cvičit v tričku, protože jóga je přece pohoda-jazz, jenom se trochu protáhnout a zklidnit mysl, že? No, tak jóga s Jillian je regulérní posilování, mimochodem v jógových pozicích. Tričko tudíž celkem záhy letí na gauč a já se potim a potim a sotva držim na rukou… S láskou si vzpomínám na „30 days shred“, kde jsem sice poskakovala, ale tělo se mi netřáslo ve výdržových pozicích… Po půlhodince jsem ale nějaká nabuzená a rozhoduju se pro nějaké video typu “12 minutes extreme work out, killer abs“, po 3 minutách prohlašuju dnešní cvičení za ukončené. Tohle je fakt hodně „extreme“, k tomu se musim procvičit… Začátečníci radši začínají s 30 minutama a až pak se propracujou k „extreme only 5 minutes“. Ono totiž zjevně není „omly“ jako „only“… Jsem poučená a rozumná, teď na to jdu „jemně“ a slibuju si větší úspěchy =o)

