Moji milí pánové, vemte si tužky a dělejte si poznámky. Vlastně ne – rada bude jenom jediná, mějte uši dokořán a dobře si to zapamatujte.

                Určitě vám patří chvála, že chápete, že se naše nálady s měsíční pravidelností mění a že podle těch nálad potřebujeme pořád trochu jiné zacházení z vaší strany. Nicméně vaše otázka: „Nějaká protivná, nemáš to dostat?“, je DOST na pěst. My nejsme protivné proto, že by nás to bavilo, my neumíme vypnout být protivné. My si (aspoň já teda) uvědomujeme, že jsme protivné bez zjevné příčiny, ale prostě nás všechno sere a poznámka: „No jo, PMS, to už poznám.“, je jenom další hřebíček do nasraný rakve. Nebo možná ani nesere, mě pohlcuje celkem i lítost, a sere mě, že jsem lítostivá, když jsem ještě před minutou měla fantastickou náladu z toho, že je konečně léto a já si budu denně měnit kabelku podle bot a budu nosit šaty a nebudu potřebovat bundy.

               Je super, že to PMS zaznamenáte, tu poznámku si ale řekněte pouze v duchu, nám nahlas nabídněte čokoládu, dejte nám pusu, utřete nám slzy a pak si za to nechte dát facku. Ale neupozurňujte nás na to, že se chováme jako krávy. My to víme. A nejsme schopny se tomu bránit. A sere nás to stejně jako vás…

