Asi nejsem ten typ holky, co by si partnera vybírala. Jediný normální vztah jsem měla jeden a to jsem se k němu nechala přemluvit, přesto že jsem s jedním chodila. Pak už byly jen postelový románkya jedna slepá láska do samolibýho děvkaře, kterým jsem se také mimochodem nechala ukecat. To mě opustilo definitivně až po ayahuascovým obřadu kdy jsem si uvědomila, že i poslední rádoby vztah nebyl započatý z mé strany. Já jsem viděla opět jen postelovou příležitost. Jeho slova miluji tě mě vyděsila a klid nastoupil až s jeho odjezdem na druhý konec světa na dobu neurčitou. Uklidnila? Naopak. Ty pitomý slova jsem slyšela po několika letech a obavy že to zas bude na několik let vybráno mě znepokojovalo a začala jsem si po něm stýskat. Stesk mě opustil v posteli kudrnatýho peruánce a dalších příležitostí během mého pobytu v Peru. Po poslední noci s fešákem z Chile, jsem v autobuse potkala francouze. Blondáka. Ty mě přeci nezajímají, ale i přes mojí začínající malárii jsem měla sto chutí se opřít o jeho obrovská ramena. Ještě ten večer jsme šli na večeři a on marně čekal u vchodu na pusu na dobrou noc. Ani jsem na nic takovýho nepomyslela. Možná nastupující malárií. Jelikož o pár dní, týdnů, měsíců mám představy o tom jak by bylo super mít s ním děti! Strávili jsme spolu jednu noc společně s mojí malárií kdy se o mě pěkně staral, jeden propršený den uvíznutí v kostele při mši, kdy jsme se mále počůrali smíchy a stovky vyměněných emailů a protelefonovaných hodin. Vidět se máme za dva měsíce a mě se zdá o tom jak spolu vaříme štědrovečerní večeři spolu s mojí babičkou 😀. Naše jazyková bariéra, kdy spolu mluvíme španělsky a občas naším smyšleným jazykem gregezou (chápej jako Greg a Tereza, ani jeden asi nejsme úplně normální), zavdala jednou nedorozumění z mé strany, že vlastně ke mně nic necítí. Proč by taky měl po třech společných dnech. Pak se ale ukázalo, že je nejspíš zamilovaný. Vždyt se přeci vídáme jen přes pitomou obrazovku notebooku. Co když je to technický klam. Sympatie vytvořené ve virtuálním světě. Co když s spolu nebudeme mít co říct až se uvidíme tváří v tvář, i přesto, že spolu prokecáme i 7 hodin denně na skypu!

