Jsem právě dotčená a uražená za celé ženské pokolení…

          Kolega nakráčel do práce a klukům hlásil (hlasem, že slyšel málem celej open space): „V šest večer měla ideální teplotu, tak jsem jí včera vykropil třikrát a dneska ráno ještě jednou pro jistotu. To už musí vyjít.“ To že oni na to reagovali pokřiky „seš kanec“ mi na tom přijde jako nejsrozumitelnější fakt…

          A to někdy minulej tejden popisoval ještě polohy, který teď „jedou“, protože chtějí POCHOPITELNĚ syna a ty jejich polohy syna prostě zaručujou. Neměla jsem pocit, že poslouchat o aplikovaných polohách celkem anonymním kolegou je pro mé uši, tak jsem si je odhlušila sluchátky a v tématu se bohužel nevzdělala. Zkazku zmiňují spíš proto, aby se ukázalo, že je onen dotyčný kanec skutečně buranem.

          Pomineme-li to, že já mám pocit, že se těm párům co se snažej doporučuje chlapovo abstinence před tou ideální teplotou, aby byla „matroš“ co nejprvotřídnější… Takže “tikrát” zní sice super chlapácky, ale co do efektu je to úplně zbytečný.

          Je to poměrně hezkej (vysokej, ramenatej, nagelovaný vlasy, dost vystylovanej v oblečení) a vzdělanej moravskej borec, přehnaně bodrej, ale poněkud dost buran. Je to jeden z mála dospělejch (pokud ne jedinej), krerej skutečně neumí prohrávat a když není po jeho, tak jak malej uraženej smrad v obchoďáku kope nožičkama do regálu, že chce bombon.

          Pokud ho má daná vykropená slečna ráda – já jim přeju jenom to nejlepší. Věřim, že jsou oba nešťastní, že se nedaří i přes veškerou vůli a snahu a že to na pohodě nepřidá. Každýmu přiznávám právo se nechat politovat kýmkoli a jakkoli si to přeje. Ale ta formulace, volba lexika, tón hlasu, intonace a vůbec styl, kterym informuje kolegy o jejich snažení o potomka je něco tak sprostýho, že to nejsem schopná prodejchat… Je to asi jedna z nejvulgárnějších věcí, co jsem kdy slyšela… (A že pro slovíčko nejdu vždycky sama daleko.)

