Jsem příjemně unavená po noci skvělého sexu. Je to otřepané a tak vůbec, ale…

Vydali jsme se se spolubydlou do blízké diskotéky a špatnou fintou se k nám přidali dva chlapi. Hned ze začátku co jsme tam byli jsme na ně koukali, protože spolubydlící se líbil ten v červené košili. Asi po dvou hodinách pobytu zdejšího lokálu jsem v periférním vidění viděla jeho kamaráda jak se chtěl s kamarády vmísit mezi mě a spolubydlu. Jeho kamarádi ovšem dostali strach. Tenhle kamarád řekněme Plavčík ovšem i díky mé intervenci neodešel. Nakonec se z toho vyklubal pěkný večer. Asi dvě hodiny jsme si povídali. První erotické vibrace jsem zaznamenala, když jsem se ho omylem dotkla. Rozdali jsme čísla a šli domů. Pak jsme se viděli ještě jednou v tomtéž zábavu slibujícím podniku. Jakmile Plavčík začal tancovat nemohla jsem udržet svoje ruce na uzdě. I přesto, že se nerada olíbávám na veřejnosti. Jeho kamarádi a že jich tam bylo požehnaně, chtěli vyzjistit, co s ním mám v úmyslu, protože se nedávno rozešel s přítelkyní. Všechny tyhle okolnosti vyústily ve včerejší noc. Zašli jsme do vinárny, kde nešly zásuvky takže jsme seděli pouze ve světle svíček a pak koukali na dva filmy. Z každého jsme viděli prvních pět minut. SEX. Jinak to definovat nemůžu. Mohla bych to rozepsat do podrobností, ale jediné co napíši (ženy mi budou závidět, muži moc nepochopí) je to, že Plavčík si sex užívá pouze za předpokladu, že mě dovádí k šílenství. Věnuje se mi po celou dobu a úplně všude. Líbá jako no pro tohle nemám přirovnání prostě skvěle a ne stereotypně a za noc jsme to zvládli čtyřikrát i když byl k smrti unaven.

To nejlepší na tom je, že je to naprosto nekomplikované city, žárlivostí a jinými zbytečnostmi, které nemám ráda. Zároveň vím, že kdyby to zůstalo jen u téhle jedné noci nebudu litovat. Nic lepšíhojsem nezažila a upřímně lituji každou, která mu prošla postelí, protože už nemohla nikdy narazit na lepšího. Jestli mám někdy naději dosáhnout orgasmu během soulože tak jedině s Plavčíkem.

Je pravda, že trochu porušuji pravidla a uvidíme, co udělá teorie Uragána o šesti týdnech, ale je fajn mít přítuláka.

 

