Přemýšlela jsem o založení nové složky o “EklFraškaŠkole”, ale styl nadávání bude na slovo stejnej jako při komentování firmy, tak proč to třídit a rozsazovat…

Miluju skupinové práce nade vše – nikdo není ochotnej se sejít osobně, přesto, že všichni spí s chytrými telephony pod polštářem, tak když se domluvíme na on-line-meeting  všem najednou záhadně na dvě hodiny přestane fungovat internet nebo se ztratí na Sibiři či v neosignálovaných horách či dolech. Předchozí dvě práce skončili mým celosemestrálním nadáváním na lenost, laxnost a ke konci semestru a semináře se u mě projevila apatie hodná studenta EklFraškaŠkoly… Scénář se opakuje. Není možné pracovat jako jednotlivec… Kurva!

Hynek navrhl off-line setkání, o tom jsem už psala. Dorazili jsme dva a domluvili se za 10 minut. A málem I celou práci zfoukli do hotova za tu dobu… Proč se neúčastnili ostatní? Tereza se ani neozvala, po dobu 10 dní totální mrtvo (jinými slovy: “Vezu se na vás, jsem mrtvá váha, nic po mě nechtějte.”). Richard jako na potvoru noc před setkáním ochořel (Richard:  Dneska ráno jsem se probudil s 38,3 :-@ Takže se dohodněte beze mne.) (jinými slovy: “Něco vymyslete, mě se přemýšlet nechce, já se svezu na vašem výplodu a výtvoru.”) a Gábina se jako chytrá horákyně aspoň ozvala (Gabriela: Ty jo, hrozně se omlouvám, ale dneska mi to nakonec nevyjde. Mám vám dát nějaký návrhy k diskuzi nebo se ještě stihneme potkat jindy?) (jinými slovy: “Vymyslíte to úplně sami, nebo chcete vytvořit iluzi, že jsem se zapojila?”)

Po plodném setkání jsem vytvořila první verzi presentace, nasdílela ji “kolegům” a oni nebyli schopni si rozdělit úkoly a já to nechala být. Nač dělat něco s předstihem?

Dnešní “plodná diskuze” mě vyhnala na oběd dřív než jsem dostala hlad… Rozdělit mezi 5 lidí 8 studií + teoretickej úkol + vytvoření prezentace bych chápala jako 10 děleno 2. Ale není to tak snadné…Jednak – “řekni mi co mám dělat jak mám dělat proč mám dělat”.

Prvně to chce nějaký teoretický úvod, protože jsem úplně blbá a nevim jak se jmenuje předmět, o čem je náš projekt a vidim jistou diskuzi, takže jsem si vybrala tým, kterej mě úspěšně dotáhne do zdárného cíle, ale nechtějte po mě mozek:

Tereza: Já udělám, co mi řeknete.

A vlastně jsem nebyla ani na přednášce, to má být jako výzkum, jo?

Tereza: Kolik celkem potřebujeme odpovědí? A kde chcete najít respondenty?

Fajn, dost úvodu, kdo chce jakou studii?

Tereza: Tak já si vezmu tu studii na televarieté, jenom mi vysvětlete,proč jste to vybrali, ať vím z čeho vycházet. 

Aneb nečetla jsem příspěvky z minulýho týdne a nebudu si to dohledávat, jenom mi to přepimeňte a vysvětlete. Ideálně obšírně, ať můžu použít přesný konstrukce odpovědi do svého vypracování… A hele, další aktivka probuzená:

Gabriela: Uuf, co tedy zbývá?

Tereza: Co tím přesně myslíš? Teď jsem zmatená, nevím úplně o čem je řeč.

Myslim tim tohle a tohle, Terezo. Gábino vem si tohle a tohle a ano, obdivuju, že víš co vim i já. Richarde, vem si tohle a tohle – budeš nejspíš geniální, protože žádná doplňující otázka. Hynku, ty si vem ty dvě studie co jsi chtěl. Já mám jednu studii a dělám prezentaci, takže Terezo, udělej ještě tohle.

Tereza: Pro mě už ta jedna studie bude docela oříšek, protože se stěhuju, takže mám omezenej přístup k pc a ještě dělám pro novou práci a pro práci stávající.

A co mě do toho kurva je?!?!?! Taky mám jiný věci. I ostatní maj jiný věci. Všichni máme spoustu věcí na práci a na stíhání. To jako fakt? Já se stěhuju a pracuju, nechtějte po mě, abych měla rovnej díl ve společný práci? To mě poser na holý záda!!!! Ona se dala na stadium při práci, ona se sama stěhuje. Musí si sama zvážit co a kdy a jak stihne. Nechci být svině. Ale už mě nebaví být za krávu, co to vymyslí, udělá, odprezentuje a pak se pod to podepíše pěti až osmi jménama. To jako prrr. Aspoň se tvař, že jsi ochotná pracovat. Ale stěhuju se, já se jen podepíšu a vy pracujte – to fakt ne, krávo jedna líná komunisticky vychcaná! Milá Terezo, je to dost jednoduchej úkol, koukni do vzorový práce a prostě to přeformuluj.

Tereza: Co je prosím vás vzorová práce?

To si ze mě děláš prdel? Nebyla jsi na přednášce, nebyla jsi na naší schůzce, nečteš naše diskuze taky, a ani nečteš maily z oficiálních univerzitních adres? A ani se nestydíš zeptat a být překvapená a snad naštvaná, že po tobě chceme pracovat?

Tereza: Tak pak jestli to chápu dobře, tak ten slide 3 můžeme vlastně napasat úplně stejněpodle vzorový práce?

Jasně, můžeme okopírovat vzorovou práci, který “učitelka” sama vypracovala a zaslala pro inspiroci a vydávat ji za naši práci. To bude správně akademickej přístup. Ostatní mlčí. Polibte mi prdel všichni. Zase budu svoji práci odevzdávat skupinovym jménem. Kurva!

V tenhle okamžik se probudí spící Richard: Dobrá práce. Díky za pochvalu, debile!!

***

Asi to není úplně správné a bez souhlasu aktérů bych neměla publikovat, ale kurzívy jsou citace z FB-domluvy. A klidně si ztěžujte. Veřejně brečim, že jsem znechucená naší společností…

