Znovu jsem začala poslouchat Limp Bizkit. Občas si máchnout rukou, kývat tělem na nepřeberné množství nadávek mě nějakým zvláštním způsobem uklidňuje. Protože jsem byla líná si je natahat do mobilu, sjížděla jsem videjka na youtube.com a zabrousila i na starší videa a karaoke texty.

Vždycky jsem věděla, že jejich baskytarista měl pomalované tělo nebo kostýmy. ale nikdy jsem vlastně nepátrala proč. Ó google, ty všemocný vyhledávací guru. Vysvětlení je prosté, baskytarista zradil s Limp Bizkit sám sebe a za svoji skupinu se styděl. Přesto, že songy s ním a bez něj jsou rozdíl přímo obrovský, tak se ptám, proč s nima hraje a proč mu to oni tolerují?

Proč ten člověk nenechá to, za co se stydí a nedělá si svůj alternativní rock? Proč se se skupinou několikrát rozešel a víckrát se vrátil? Proč si to v hlavě neujasní? Už to nejsou mladí kluci, kteří se rozhlížejí, už by sakra měli vědět, co chtějí.

