Facebook: zasnoubená, vánoční trhy, rozsvěcení stromečku (Brno, Praha, Liberec), pejsek s cukrovím, dítě s cukrovím, recept na nepečené ježky. Ano, chlapi honí kariéru, ženy kariéru u plotny. Jak já závidím ženským, kterým to stačí a sluší jim to s dítětem.

Blíží se Vánoce a já dostala nejlepší dárek. Potkala jsem spřízněnou duši. Věděla jsem o něm už delší dobu z vyprávění od Lenči. Ale teď jsme byli sami a povídali si. Není to o sexu, o přitažlivosti nebo nádechu vztahu ve vzduchu je to o tom, že se známe dvacet let, ale vlastně pár hodin. |Souznění.

Budeme mít postel 1,80 x 2 metry, spát budu každou druhou noc v pozici, kterou mi řekne, protože ta momentální je špatná na záda a orgány. Budeme mít velkou kuchyň, aby tam mohl vařit a budeme dělat kariéry.

Je to chlap (chlap i když mu je 26), kterému nechci a nebudu dávat přezdívku, protože je to hotový člověk, který projde změnama, ale už se v jádru nezmění. Rozumíme si a jsem nadšená, že mám to štěstí, že jsem ho potkala.

Už jsem měla to štěstí tenhle typ muže potkat, dvakrát, nevěřila jsem, že ještě takoví muži existují. Je příjemné si jednou za čas připomenout, že stačí věřit.

Už jenom  musím věřit, že nikdy nezklamu já jeho.

