První týden je za mnou, podle předběžného převážení dneska ráno to vypadá, že jsem o půl kila dole. Což neznamená nic, protože půlkilo znamená trochu větší hrneček čaje, ale motivačně to funguje skvěle! Všechny plány na minulý týden jsem udělala a splnila, včetně pauzy na gauči ve středu, která mi dělala nejvíc problémů – mám ve zvyku přepálit starty a ihned se totálně odrovnat.
O víkendu jsem sice mamky narozeniny oslavila chlebíčkem, klobásou a kouskem dortu, ale myslim, že jsem všeho požila v rozumné míře. Ještě minulý měsíc bych dortu snědla tři kousky, protože mi chutnal. Včera jsem se spokojila s jedním. Navíc jsem v pátek odmítla dolít víno, čímž jsem překvapila sebe i Uragána zmateně stojícího s poloplnou lahví rozlitého vína a nevěděl co s ní.
Začínám druhý týden a vytvářím si zdravé zvyky. Tramvaj Florenc-Křižíkova je pro mě tímto zapovězena i ráno cestou do práce. Vylezla jsem z metra a – jak zní pravidlo – tramvaj akorát nepřijížděla, takže jsem na ni neměla nárok, jsem nasadila svižné tempo a vyrazila směrem kancelář. Normálně mi to trvá opačným směrem krátce pod 15 minut. V 8.46 jsem koukla a vyrazila, mezi Florencí a Křižíkovo náměstím mě demotivačně předjela tramvaj (obelhávala jsem se tim, že to pěšky je vlastně stejně rychlejší), zbrzdil mě pouze semafor u přechodu, tempo jsem nezmírnila ani za zatáčkou, kde mě začalo píchat v holeních. Posledních pár metrů jsem již bohužel docházela pomaleji, ale nevadí, v 8.57 jsem vcházela do budovy. 11 minut, krása. Dech jsem si zklidnila – další novinkou – cestou po schodech a ne výtahem. Počítač jsem zapínala zadýchala a zafuněná, ale nepolevila jsem. Zítra těch 11 minut určitě netrumfnu, ale třeba to příští pondělí už zvládnu bez zrychleného dechu a bolesti v nohou! Postupné cíle.
Hlavně se dneska nezviklat tím, že Uragán jde večer na pracovní jednání a já budu muset běhat sama. Běžeský legíny mám už připravený na posteli, stačí večer přijít, převlíct se, dát prát pračku a vyrazit dřív, než si všimnu gauče. Konec konců – běhat chci já a ne Uragán!

