Další půlkilo dole, mám z něj radost, ale z kila by radost byla větší. Co mě ale hodně potěšilo, byla včerejší hotjóga!

Dorazil mi balíček s mým sportovním vybavením, takže jsem si na hotjógu vzala (starý) tříčtvrtáky (a asi potřebuju krátký kraťásky, nebo aspoň legíny z lehčího materiálu než jsou tyhle) a novou sportovní podprsenku (která je skvělá!), odvážně jsem si řekla, že holý bříško ještě nikoho nezabilo, i když mé holé bříško (zvláště v sedě) moc estetické není. Ale co – všechny ty ženský tam mají stejné cíle a záleží jenom jak daleko a dlouho po tý cestě už která jdeme. Nicméně jsem se ocitla v kroužku modelek asi. Na pravé straně tělocvičny byly normální ženský, ale bylo tam dost plno, takže jsem si jógamatku položila do druhého „rohu“, kde bylo místa dost. Slečny povalující se v mém okolí byly pravděpodobně reinkarnacemi samotné Twiggy a oblečení měly podle poslední sportovní módy. Necítila jsem se tam nejlíp.

Cvičitelka začala volněji, ale velice záhy velice zrychlila. A ta nejvyšší, nejštíhlejší, nejoháknutější, s nejhezčim tetovánim a největší vrstvou make-up (To jako fakt? Make-up na hotjógu???) po sotva půl hodině cvičení vzdala, lehla si a až do konce hodiny s mírnými přestávkami ležela a sotva dýchala. Kdežto já a má poctivá váha i tvary, jsme si daly hezky do těla a to zběsilé tempo té pološílené cvičitelky jsme vydržely!

Satisfakce, že jsem o ní včera zpívat chtěla! Dneska sice cítím břicho, záda i nohy. Ale nevadí. Modelky mi nesahaj ani po kotníky 😉

