Po asi tak nějak sto letech jsem si včera po práci sedla do Ztrát – oproti plánu nevyšlo divadlo, ale nevadí. Výlet do minulosti? Běžně jsem z práce chodila do kaváren, ať na pokec, nejčastěji práve s Terkou, nebo si jenom vypít dvojku nebo si číst u knížky, než jsem dojela domů. Dneska už z práce spěchám domů, abych šla brzy spát a byla fit v práci. Hnus vlastně jak se mi změnil rytmus bytí…

Včera ale ne, včera jsem z práce šla na dvojku (nejednu) a pitu a mandle a prostě kecat a drbat. To, že jsme měly jiná témata než jsme mývaly není asi nutné zmínit. Ale i tak – měla bych to opakovat častěji, ať to ztratí ten punc nostalgie a stane se to zase živou součástí mého života.

Ale dneska! Večer možná trochu zamotanej jazyka zamlžená hlava, ráno zdánlivě nic, ale v autě cestou do Prahy už to vypadá jinak… Žaludek se houpe a nespokojeně skučí… Kupuju bagetku, croissant a KAFE, dneska musí hrdinství a všechny předsevzetí o změně životního stylu a jídelníčku a vůbec (stejně je to na hodno a nemá to efekt…) stranou, dneska to chce hezky nezdravou snídani a kotel kávy v průběhu selého dopoledne!

Fuck off, tea!

