Měla jsem mít dnes homeoffice…

Ráno vstanu, jdu si “radostně” zaběhat v přesvědčení, že se ten výpadek, než se vrátim, vyřeší sám. Nevyřešil. Umyju si zpocený vlasy a jdu volat na ČEZ, kdy že mi připojí elektriku, že se potřebuju připojit do práce. A hle!

“Na této adrese je dneska od 7.30 do 18.00 odstávka z důvodu rekonstrukce.” – COOOOO!?!?!?! Já potřebuju být od 9 v práci (je cca 9.30) Jakto, že jsem nebyla informovaná? Na dveřích není žádnej papír? – “Omlouvám se, to ale není naše povinnost – informovat obyvatele má ten co chce odstávku kvůli rekonstrukci.”

Takže volám kolegyni, ať mi vygooglí v kolik mi jede něco do Prahy (Uragán je (pochopitelně) u zubařky, takže je jeho pomoc spíše pouze psychická než faktická, jak taky jinak s otevřenými ústy na zubařku a roentgen), za 10 minut se ve spěchu oblíkám, balim počítač a s mokrejma vlasama běžim na bus.

Dofunim k Uragánovi do kanceláře, protože Braník je blíže k domovu než Karlín a já ušetřím drahocenný dojížděcí čas. Připojim se do práce, naobědvám se, sednu si s kávou k počítači a…

Jsem tu sotva hodinu a bum – výpadek internetu od 12.00-15.00. To jako fakt? Ve 21. století? Ani elektrika ani internet?

Tak mě (pro urychlení) autem vezl na Karlín…

Takže nakonec: homeoffic v office je jasná volba 😉

