Začínám šít. Zase. Zvolila jsem cestu pokusu a zničení látky a došla jsem k závěru, že gympl nebyl na vlastnoruční sukně šťastná volba… Objednala jsem si dvě knížky a včera se s něma mazlila v posteli.  Knihu „Láska na první steh“ jsem se na první prolistování totálně zamilovala! Doporučila mi ji kolegyně a pár recenzí odborně šicím netu a rozhodně nelituju!

Kniha je psaná pro totální začátečníky, kteří nerozliší jehlu od špendlíku, ale není urážlivá ani maličko. Poradí s výběrem stroje, výběrem látky, úpravou střihu na specifický tělesný parametry, začne u šátku do vlasů, přes domácí pyžamový kalhoty, jednoduchou sukni a složitější halenku dojde k vypodšívkovanejm super šatům.

Budu pokorný žák. Jsem sice mnohem větší profík a šátek je pro amatéry 😉 Ale aspoň mi ten šátek bude ladit k následným šatům a já se aspoň konečně na stroji pokusím o rovný linky a výsledek esteticky čistej =o)

Už se těšim, až si ve Flex-Texu  koupim látky a začnu v první kapitole. K estetickému výsledku, který mi přinese radost!

